lördag 27 juni 2009

Jag är hungrig! Hungrig, hungrig, hungrig. Dag 2 av mitt nya liv, tja nya och nya, men dag 2 av att inte frossa hämningslöst på godis, chips och kakor. Så när jag tänker efter så är jag nog inte hungrig direkt, men har ett rent galet sötsaksbehov. Kör Viktväktarnas program med amningstillägg, det blir många points, men inte tillräckligt för att slarva bort på godis... tyvärr... Och jag ska f*n inte misslyckas, så tjock som jag är just nu. I no like. Inga kläder passar, och snart har det gått för lång tid för att jag ska kunna hänvisa min STORlek till att jag nyss varit gravid... Hade ju dop i söndags, såg bilder i förrgår och hallå!!! vad fet jag ser ut. Riktigt ruggig! Igår följde jag programmet och gick en timmes promenad. Idag har jag följt programmet men inte haft tid att promenixa. Dessutom så brände jag ryggen lite igår, så det är nog bara bra att jag inte var ute och spatserade idag med... Tar igen det imorgon med ny prommis. Har inte hittat stegräknaren än, men jobbar på det! Nu ska jag nog gå ner och ta mig ett stort glas skummande välsmakande.... mineralvatten. Just det, för pointsen har tagit slut. På återseende, känns som att den här bloggen kommer att handla mycket om vikt... puuh.. men så blir det svårare för mig att fuska och misslyckas. Lämna gärna kommentarer så att jag känner pressen.. ;-)

Inga kommentarer: