tisdag 7 juli 2009

... tight schema

... aaaahh, har varit mycket att göra senaste dagarna, med allehanda födelsedagskalas och nu i veckan har snickarna varit här och fixat med tjejernas rum. Här är rörigt och dammigt, men det kommer att bli snyggt!!! Dom ser fram emot att få egna rum. Funderar på om allt ska målas eller om vi ska sätta tapet på en vägg. Ska allt målas så ska vi köpa wallies för att fiffa upp det hela lite. Med viktminskningen har det gått sådär, eller rättare sagt riktigt dåligt. Dagarna har inte följt sin vanliga rutin och därför har det blivit pannkaka av mitt ätande. Måste skärpa mig NU!! Har ju hjälp av tjejerna på Aff's forum för marsbarn -09, så det ska gå. Har dock inte hunnit skriva in mig på listan ens. Men jag ska!! (... och heja Maria som också kör VV... if you read this...). Jag har ju haft mycket tid att kolla på tv under mina många och långa amningsstunder, och av denna anledning har det blivit inköp av en sådan här.... http://www.tvshop.com/SE/products/10202/20882
Haha, jag inser själv att jag är så himla lättköpt... Men det bjuder jag på!! Ska lägga in en bild på när jag och alla tre barnen håller på att packa upp.. ;-)

Nu väntar sängen, gonatt!!

Inga kommentarer: