tisdag 17 november 2009

Hallelujah!

Den har kommit. Nya datorn alltså. Installerad och klar. Så skönt att alla bokstäver som man skriver faktiskt kommer med. I like. Var ett tag sedan jag skrev nåt inlägg i min blogg, och detta beror både på den lousy gamla datorn plus att jag varit förkyld och känt mig lite klen. Resten av familjen har också varit snörvliga, så det har varit mycket gnäll och hostiga nätter.

Förra veckan gjorde jag ett skutt med -1.7 kg, det var väldigt kul och mycket oväntat. Min egen våg tyckte inte alls att jag gått ner nåt nämligen. Den här veckan är jag riktigt säker på att är dålig ur viktminskningssynpunkt, det är inte omöjligt att det blir ett plus t.o.m. Motivationen har pga gnälliga barn, gnällig man och att jag faktiskt varit gnällig själv varit riktigt dålig, jag har inte brukat allvar med varken pointsräkning, bra mat eller motion. Dessutom så har mjölken inte riktigt kommit igång igen efter min feber, så jag tror att jag istället för att "amma bort" mina tre extra-points/dag faktiskt har ätit dom enbart. Hänger fortfarande i och ammar nån gång/dag, men det handlar om dagar innan jag faktiskt slutar helt och hållet. Och det känns helt ok. Speciellt nu när man faktiskt ska få vaccinera sina små-fisar mot svinis.

Inga kommentarer: