söndag 29 november 2009

Plus i husmors-listan

Ja, det får jag. Plus och beröm i mina husmors-uppgifter. För idag har vi bakat, både bröd och lussekatter. Vi gjorde lussekatter häromdan också, men då hade vi bara hälften så mycket saffran som man skulle, eftersom Palle snålat och bara köpt en påse. Jag ANTAR att dom nya är godare, för jag har inte smakat... Ni vet, 1 lussekatt kostar 5 PP, ProPOints, och när man bara får 29 på en dag så är det aaaalldeles för dyrt att lägga på en liten katt. Ja, Viktis har ju börjat med ett nytt program, ProPoints. Än är jag inte imponerad, det känns som om jag har gått upp... SUCKA SUCKA... Får väl se på onsdag. För min egen våg behöver gå i pension, eller så har den utvecklat en sadistisk sida. Ikväll tyckte den att jag vägde 82 kg, och mig veterligen är det omöjligt att gå upp så mycket på tre dagar... :-) HUR mycket får ni inte veta, eftersom då avslöjar jag min riktiga vikt.. mohahaha... och det vill jag inte.

1 kommentar:

MyLind sa...

Hehe..men JAG vet din vikt och nej, så mycket kan man inte gå upp på en vecka. Det är totalt omöjligt.