tisdag 5 januari 2010

Long time no see...

... igen. Inser att jag är sämsta bloggaren av alla... Haha, att hålla jämnt mellanrum mellan inläggen är inget för mig. Men det är kanske så jag är, allt eller inget! Har ju dessutom ny dator (hört om den tidigare???) och den har ju ingen inbyggd bluetooth har jag kommit på.. Har köpt nån liten bluetooth-mojäng med usb, så nu ska jag bara bli färdig att sätta i den i datorn och lägga in (?) drivrutiner. Fast det kanske inte behövs, vad vet jag? Mycket är jag, men ingen hacker... hihi... När bluetoothen är på plats så utlovar jag lite bilder minsann. Och *inspirerad av Maria* kanske även en liten film?

Max roar sig kungligt med att stå upp utan stöd (utom just nu, då han biter i min foppa-toffla istället, fastän jag försöker hålla undan den då jag har hört att där är gifter i just foppa-tofflor). Han står rakt upp och brukar även lyckas med att vicka lite upp och ner med växelvis böjda och raka ben. Han skulle vääääldigt gärna vilja ta några steg, men är lite för feg. Går gör han däremot längs med bord och soffor, INGET och INGEN går säker för Mad Max...

Viktminskningen går väl sådär. Eller tja, den gick ju över förväntan över julen med ett minus på 0.7 kg... Har dock ballat ur 3 dagar den här veckan och ätit MYCKET godis, ostbågar och druckit ett antal glas vin så ett plus eller +/-0 är nog att förvänta....

Nu snöar det hysteriskt där ute, Elvira och Miranda är ute och passar på att leka. De försöker förtvivlat att åka pulka, men än täcker inte snön....

Yours truly, Camilla...

Inga kommentarer: