onsdag 13 januari 2010

Jag håller fast vid min utmaning, att röra mig minst 30 minuter per dag. Så idag har jag gått 20 minuter och tränat Iform-dvd 50 minuter. Effektiv förbränning valde jag idag, kändes som det var just vad jag behövde... Har trimmat upp min egen utmaning inför usa-resan, så till den 10 mars ska jag ha gått ner 5.1 kg. Japp, 5.1. Varför välja ett jämnt tal när man kan välja ett ojämnt? Eftersom jag inte går ner så mycket i veckan så ÄR detta en riktig utmaning, tror inte att jag kan göra så mycket på maten, äter ju "som jag ska" efter Fatfighters-modellen, utan det blir till att öka på motionen istället. Som tur är så börjar taekwondon nästa vecka, där får man mååånga aktivitetspoints per tillfälle. Tills dess - promenader och dvd... OJ, glömde... Var på sekten idag och uppvisade ett medelbra minus 1.3 på två veckor. Å andra sidan så har jag fuskat riktigt rejält...

Inga kommentarer: