tisdag 20 oktober 2009

Härlig höstdag idag!

Härligt väder idag! Kallt men soligt här i Skåne. Tyvärr känner jag inte riktigt att jag kan uppskatta den efter att Max höll morgon vid 3.45. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Tanken att jag skulle gå ner och baka lite bröd slog mig faktiskt, men jag insåg hur sjukt det skulle varit så jag lät bli.. haha... Så vi låg och mös i sängen istället, Max vaken och mamman halvslumrande fram till klockan 6 ungefär, då vi steg upp. Vi tog en gemensam lur sen på fm, under tiden så kollade Mirris på Den lilla Sjöjungfrun II.

Ikväll blir det falafel, kikärtorna koker som bäst. Övriga familjen kommer att äta köttbullar. Nu står valet mellan potatis eller pasta.. hmmmm..... Blir nog potatis faktiskt, känner mig sugen på detta. Och den som lagar maten - just det - bestämmer.

Igår var jag på träning, och det är alltid lika kul. Svettigt värre, då vi körde med västar, men sååå roligt. Och trevliga träningskamrater har jag ju, så lite social samvaro samtidigt - kan det bli bättre???

Inga bilder idag, all kraft ska läggas på att ladda upp auktioner på Tradera....

Inga kommentarer: