lördag 24 oktober 2009

Våra platser till melodifestivalen....


Här ser vi de platser vi fått till melodifestivalen... Dom två i mitten. Haha, hoppas inte, men man vet ju aldrig... Skrämde Palle nyss med detta, han tyckte INTE det var så kul....
Trist väder idag, vi har precis pysslat ihop ett grattis-kort till Mirandas kompis Alfred, dit hon ska på kalas idag. Resten av familjen ska köra en sväng till Eko. Vet inte riktigt vad vi ska där, ut på lite utflykt bara. Eller så blir det MediaMarkt i Växjö för inköp av ett Wii. Julklapp till oss alla från oss alla... för leksaker finns här alltför många av redan...
Har gått sådär med VV den här veckan, ligger 20 points back. Åt jordnötter och ostbågar fastän jag inte ens var sugen utan bara kände mig destruktiv. Valde mellan att "gömma" de extra pointsen eller skriva in dom och valde det sistnämnda. KAnske kan få mig att hålla mig i skinnet och inte övertrassera mitt pointskonto ännu mer? Vi får väl se hur det går, men jag räknar INTE med nåt minus på onsdag. Tyvärr. Jag hade gärna fått ett minus...
Nu dags att slå in kalas-presenten och sen iväg och lämna den nybadade dottern... :-)

Inga kommentarer: