lördag 10 oktober 2009

Sämsta bloggaren *alla kategorier*

Senaste inlägget 13 juli? Det är ju 3 månader sedan. Fasen vad jag är kass på att blogga... hihi.. men det bjussar jag på. Vad har hänt sen sist då? Tja, jag har gett upp distans-VV och går nu på vanliga sektmöten... Varje onsdag klockan 9.30. Sharp. Har investerat i månadsabonnemang för att inte frestas att INTE gå dit, trots dåligt förväntat resultat.. Har sedan första gången jag gick dit gått ner 4,7 kg. Inte så mycket, men jag ammar fortfarande lill-maxen så det får ta sin tid. Så länge jag inte går UPP så är jag väl rätt nöjd, hade jag inte börjat på VV så hade jag definitivt plussat på fler kilon nu. Den här veckan har jag följt programmet stenhårt än så länge, inte ballat ur en enda gång. Har motionerat rätt bra och har t.o.m lite sparade points!

Har bokat födelsedagskalas för äldsta dottern på Andys lekland, skönt att slippa ha det hemma faktiskt... :-) Även om det kostar lite mer så är det värt det - alla gånger!

Nu ska jag gå och ta ett bad, för att slippa att se eller höra nåt fotbolls-skit... haha... hur KAN ni titta på sån skit? Heja Danmark... :-)

Inga kommentarer: